13 Ocak 2009 Salı

Thou shalt not kill

Hürriyet Gazetesi'ndeki haber kanımı dondurmaya yetti sabahın köründe. "Katliamı seyretmeye doyamadılar." Fotoğraflara bakınca sanki ölüm değil de havai fişek gösterisi var sınırın diğer tarafında... Şaşırtıyor bu kadar soğukkanlılık, aldırmazlık, kibirlilik...


Dünya döndükçe şimdinin yerini yeni nesiller aldıkça savaşlar asla barışa dönmeyecek. Bir taraf kazanmanın, öldürerek hayatta kalmanın tadına vardıkça diğer taraf her an kin ile besleyecek ruhunu...


Dünya bu vahşeti unutur mu bilmiyorum. Genel "Abd nefreti" öznesini İsrail'e devretmişken Almanlar göze ne de hoş gözükmekte insanlara.

Gazze'de ölüler 1000'i buldu. Hz. Musa ne demiş 10 Emrin 5. sinde zaten?

Öldürmeyeceksin (Katletmeyeceksin)

Aferin İsrail...

3 yorum:

Zeynep A. dedi ki...

Ben artik ne haber, ne televizyon izleyemiyorum. Tüylerim diken diken oluyor, bogazimda birseyler dügümleniyor, sinir oluyorum ve birsey yapamamak insani çileden çikariyor. Lanetler okumaktan baska çare yok gibi. Hepsinin cani cehenneme insallah!

TReVaNiaN dedi ki...

"5 Ödlürmeyeceksin" diyor Hz Musa ama İsrail'i kuran ve genişletme sevdasında olan siyonistler bunu "YAHUDİ KARDEŞLERİNİ" öldürmeyeceksin olarak alıyorlar ve bu inanışlarını Talmud'dan temellendiriyorlar....

Yani Olmert, Şaron, Dayan gibi adamlar! için vaadedilen topraklar uğruna Filistinlileri sürmek, katletmek dinen yasak değil, hatta gereklilik..

Çilekli Pasta dedi ki...

benim yüreğim dayanmıyor artık!