12 Ocak 2009 Pazartesi

Gnctrkcll sinema kampanyası


40 yılın başında arkadaşım Elif ile sinemaya gitmek için heves ettik. Amaç Issız Adam hevesimizi söndürmek ayrıca zırıldamak az biraz... Aradım sinemayı ve yer ayırtmak istedim. İki sinemadan aldığım yanıt şuydu; "Pazartesi ve Perşembe günleri yoğunluk sebebi ile telefonla rezerve yapmıyoruz hampendi." Neden? "GencTurkcell kampanyasından dolayı" E ben gencturkcell değilim? "Prosedürümüz budur hampendi" Avea isen Pazartesi-Perşembe film izlemeyi unut diyor kısaca... Çünkü sinemalarda yer kalmıyor.

Ben çalışıyorum ve işten çıkış saatimle sinemaya varış saatim süper bir kesişme arzediyor. Bu sebeple ben rezervasyon yaptırmazsam bilet bulamama stresi yaşayacağım. Koşturarak sinemaya gidip asabileşeceğim. Ve tabii ki gişedeki kız ile kavga edeceğim. Neden? Gençturkcell'i gençler (!) (Annem de gnctrkcell) daha ucuza sinema izleyebilsinler hatta abartıp aynı filme can sıkıntısından iki üç kez girerek yer parsellesinler, geyik yapsınlar... Tamam kabul ediyorum, ben de bir gencturkcell'liyim. Ve çok da yararını gördüm bu kampanyanın, fakat ne var yani rezervasyon yapılsa? Bizim gibi zamanla yarışan kişiler de rahatla film izleyeme gitse?

1 yorum:

L@L dedi ki...

Çalışanlar için tam bir işkence oluyor pazartesi-perşembeleri bilet almak. Ne olur sanki rezervasyon yaptırabilsek :!