5 Kasım 2008 Çarşamba

Hem lezzetli hem tehlikeli


Hamburger, cheeseburger kültürü hakkında bilgim yok denecek kadar azdır. Ha olursa yerim asla hayır demem fakat wooper nedir ne değildir bilmem. Reklama girecek belki fakat Burger King'e gittiğimde ne alırsınız dediklerinde aval aval bakarım panoya... Duraksarım, isimleri doğrultamam, burgerin içinde ne var ne yok okuyamam bu yüzden de hep cheeseburger yerim... Fakat bunu görünce uzun bir süre cheeseburger yemeyeceğimi anladım... Steakhouse burger burgerking'in yeni ürünüymüş.. Bol kalorili, biraz da pahalı ama çok leziz gözüküyor değil mi?


9 yorum:

Yeliz dedi ki...

ofisde bir arkadaş tatmış çok güzel diyor ama ben tavuk tercih ediyorum.

L@L dedi ki...

Dün akşam iş çıkışı Burger Kıng'e gittim üşenmeyip :) whooper mı yesem cheesburgermi derken kasadaki çocuk bu yeni çıkan hamburgeri öyle bi anlattıki tamam olsun dedim. İyikide denemişim çok sevdim ben. Biraz pahalı diğer menülere göre ama tadı harika! İçindeki çıtır soğanlara bayıldım :D

Burcu SezeR dedi ki...

L@L desene farz oldu bu gece gidip yemek... :)

L@L dedi ki...

Bakalım sende beğenicekmisin ;)

Vincenzo dedi ki...

burger tavukta, mc ette kral. ama en iyisi kfc der geçerim.

Burcu SezeR dedi ki...

Aynı günün gecesi Steakhouse burger yedim. Dayanamadım. Muhteşemdi arkadaşlar. Çok büyük bir burgerdi işte siz düşünün.

Merope dedi ki...

içindeki soganları sevmedim ben :(

Burcu SezeR dedi ki...

merope, deli divane aç olduğumdan soğan tadına varamadım ciden =)

Hell Raider dedi ki...

Çok lezzetliydi, Whopper a 10 basar. Bikere yedikten sonra bidaha whopper yemeyeceğinizi garanti ediyorum!