10 Şubat 2009 Salı

Miss Sixty

Miss Sixty koleksiyonunda ilk dikkatimi çeken şey karpuz paça pantolonlar oldu (en azından ben böyle tanımlıyorum), ikinci dikkatimi çeken ise renkler... İç gıcıklayıcı renkler çantanızı kaptığınız gibi mağazaya koşma hissi uyandırmıyorsa adınıza üzülmeden edemem.

Birincisi; önü açık botların rengi ile çanta renginin tezatlığı, jean pantolon ile gömlek ve çanta renginin uyumu, pantolon paçasının orantılı kısalığı göze çok hoş görünüyor. Fakat en çok beğendiğim detay cep delisi olmam sebebi ile pantolon cepleri oldu.

Şifon, kısa şort, topuklu terlik yahut ayakkabı, abartısız bir tişört, bu yılın trendi büyük bilezik, bakımsız saçlar. Pantolon paçalarındaki desenler bu kadar güzel olmak zorunda mıydı? Aynı desende sergilenen bir etek, bir elbise, dar bir pantolon olsaydı bu kadar biçimli durmazdı diye düşünüyorum. Tabi en büyük etken ise paçaların bilekte büzülmüş olması.

Yeşil ile kırık parlak beyaz uyumu, hareketli kumaş pantolon, küçük büstiyer, şifon gömlek ve tabii ki büyük bilezik.

2 yorum:

Zeynep A. dedi ki...

tuttum bu koleksyonu:-) bu model pantolonlara zaten bayiliyorum. Tam bir yaz havasi var bunlarda - gelsin günes deniz plaj... yaz gelsin artikkk!

gül dedi ki...

yaa şu krem şalvar pantalona bayıldım..