2 Şubat 2009 Pazartesi

Armani Privé

Armani Privé 2009 İlkbahar koleksiyonunu çıkartmış, sunmuş, büyülemiş. Etek boyları dizlerin altında ve dar uzanıyor. Ceketler sivri ve belden oyuk. Gece elbiseleri inanılmaz ışıltılı ve abartısız. Fotoğrafları büyüterek bakarsanız eğer üst giysilerin işlemelerini daha iyi inceleyebilirsiniz. Bu sene bacakları kapatan tasarımcılar boynu ve omuzları açık bırakmış.

Rica: Diz altı etekleri giymek için bacak boyunuzun uzun olmasına dikkat edin lütfen. Armani kısa boylu kadınlara (ne kadar kısa derseniz; 1.70 cm ve altı olabilir-ben dahil) bu yıl hitap etmiyor. Devamlı Armani giyermişiz gibi konuştum ya affola :)

2 yorum:

arzupinar dedi ki...

evet, ben de bu yıl sırf boyumdan dolayı tercih etmiyeceğim. :)) bir de uzaylı omuzları da pek beğenmedim.

Burcu SezeR dedi ki...

Uzaylı omuzları sokakta giysek televizyona çıkarız zaten :) Ben de giymeyi pek düşünmüyorum =)