9 Kasım 2008 Pazar

Pazar Kahini


Pazar kahvaltısında annem gayet kısık bir sesle sanki bir yerlerden duyulabilirmiş gibi Amerikalı bir kahinin ABD'nin başına gelecek bir müslüman liderin tüm dünyanın hakimi olacağını ve amerika'nın batacağını söylediği haberini verdi. A-ha bizim tahminimiz; bu kişi Hüseyin Obama!!! Acaba benim geleceğim hakkında bir tahmini var mı kahinin.


Edit: Kahin Bulgarmış ve 84 yaşında ölmüş, bu sebeple benim hakkımda herhangi bir şey demesi mümkün değildir.

"İçimden geldiği gibi" isimli arkadaşa teşekkürler.

4 yorum:

Faruk Gümüş dedi ki...

Ben fallara,kahinlere falan inanmam aslında.Ama eğer o kahin bugün bir yazar olsaydı,ve de bu yorumları yapmış olsaydı ona çok hak verirdim.Ben kehanet olarak değil ama mantıksal olarak Baba Vanga isimli kahinin söylediklerinin olabileceğini düşünüyorum.Dünyada herşey kötüye gidiyor.Kullanılabilir su kaynakları,petrol,enerji kaynakları bitiyor.Küresel ısınma da var.Oh.Tüm şartlar oluşmaya başlıyor.Allah sonumuzu hayır etsin....fg

Burcu SezeR dedi ki...

Ben de aynı sizin gibi düşünüyorum. Geleceği Allah'tan başka kimseler bilemez. Sadece tahmin eder ve iyi bir ahminci iyi bir de yazar olabilir. En azından kurgu bakımından =)
Fakat yaşlı bir kadının ne gibi bir çıkarı olur bu işten bilemem...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bir düzeltme kahin bulgarmış ve 84 yaşında ölmüş...yani haberler ve tv öyle söyledi..

Barış dedi ki...

Baba Vanga benden bahsetmiş. Karşınızdaaa "Yecüc"