10 Kasım 2008 Pazartesi

Belki "First Lady" olurum

Aslında ortalıkta "ben first-üm, first-üm ben uleyyn" diye dolaşmak mutlak havalı bir durum olabilirdi. Kahretsin fikrimi değiştiriyor muyum nedir? Bu konuya Gazeteport'un First Lady olmak ister misiniz? sorusuna cevaben geldim. Habere göre;




"44 yaşında iki kız çocuğu annesi Michelle Obama'nın Beyaz Saray sayfalarını açtığı şu günlerde, bir 'first lady' olarak nasıl bir tarz benimseyeceği merak konusu. Çoğu kişiye göre basit ama yalın giyim tarzını sürdürmesi muhtemel gibi görünen Obama'nın diz üstünde biten düz renk elbiselerini giymeye devam edeceği ve çalışan kadını simgeleyen, dişilikten ödün vermeyen takım elbiselerden vazgeçmeyeceği düşünülüyor. Şimdilerde ona yeni 'Jackie Kennedy' diyor ve haklılar!" falan filan uzatmış gazete bir sürü kallavi şey... Kısaca demek istiyor ki; bir adet manken bulduk (siyah) başbayan için tarz belirleyerek çekim yaptık bakalım nasıl olmuş?" Bence gayet şık olmuş.




Ama benim demek istediğim asıl şey şu ki çekimleri yapan arkadaşta bayrak sevgisinden eser yok -imiş. Bayrağı almış ayak altına, sonra popo altına poz uğruna.. Halı yapmış, örtü yapmış çüş diyorum ben başka da bir şey demiyorum. Ha tarz benim hoşuma gitti, First lady olduğumda mürdüm rengi elbiseyi İzmir seyahatimde kullanabilirim :)

2 yorum:

Gurcay dedi ki...

Bayrağı ayaklar altına almasına ben laf edecektim; sen benden evvel davranmışsın. Bu ne rahatlık? Yoksa biz mi gereksiz militaristiz? Yok ya adamlar Avrupa'dan gelip, kızılderileri katledip, Afrikalıları da köle yapıp ülke kurmuşlar; bizim ülkeyi ne şartlarda kurduğumuz malum... Olacak o kadar fark diyorum ben...

Bir de bu aralar çok sevilen Obama'nın, Barack olan isminin, bu popülerliğini ve sempatiyi kaybettiğinde nasıl değiştirileceğini sanırım hepimiz tahmin edebiliyoruz herhalde... :)

Merope dedi ki...

yaa bana müdür karısı olmak bile yeter valla. first lady likte gözümüz yok bacım...

bayrak konusunda ise olur öyle diyorum eheheh heryer türkiye degil.