12 Ağustos 2007 Pazar

Sana Döneceğimi Söylemiştim

On gün!

Sabitlenmiş bir zihin!

Asabi bir özgürlük!

Kalleş İzmir, Zalim Aydın!

Arı kovanı gibi sahil!

Balinanın midesindeki bebekler!

Düştüğü her taşı çatlatan baş ağrısı!

Üç kişiyi geçmeyen muhabbetler!

Tepetaklak olmuş bir gökyüzü!

Tepetaklak olmuş bir deniz!

Fotoğraflardaki anlamsız düşünceler!

Mumları izleyen boş gözler!

Karmakarışık okey taşları!

Tüm oyunların kraliçesi!

Gerçek olmadığı bilinen kahkahalar!

Gerçek olduğu bilinen Cem Özkan!

Biten bir tatil!

Aynı Tas Aynı Hamam!



[Cem Özkan kim inan ki bilmiyorum...Zaten kim olduğunun da önemi yok... Klip için kim olduğunu bilmediğim yönetmenin alnından öpüyorum...]

Dinliyor musun şarkıyı? İzliyor musun klibi? Dikkatli bakmanı rica ediyorum... Sen öfkeyi biliyor musun? Giden kişinini ardından neye isyan edeceğini bilememek ne demek biliyor musun? Kabullenememeyi peki? Bir saçmalık anında her şeye razı olmayı? Sesini kimse duymasın diye, inlere cinlere kendini güldürerek bağırıp çığlık atmanın izbe yerlerde? Aynanın karşısında ellerini dolamayı boğazına, denedin mi? Durup durup dalıp gittin mi dağların ardına? Ağız dolusu küfür ettin mi çevrendekilere, sanki tüm suçlu onlarmış gibi? Kulağına "hiçbir gün iyileşemeyeceğini" fısıldayan uyku perisine tekme attın mı? Ağlamamak için dişlerini sıktın mı damakların kanayana kadar? Bıçak mı yoksa silah mı diye kaç kez kurdun cahil beyninde? Bedeninde kaç delik açılacağını hesabını yaptın mı?


Bu yüzden bir gün olur ya aklına gelirsem,

Ne olur dönme bana...


Şrfsz'e ithafen...

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

Özlemiştik seni. :) İi ki döndün.

Phateeh

Burcu SezeR dedi ki...

Beni özleyen tek kişi :D
canımsın :)