23 Ağustos 2007 Perşembe

Kadın Nisbetleri

Erkek olmamak için sebeplerim var kendimce.

1. Bir iş sahibi olmak için mecburiyetim yok.

2. Arkadaşlarım ile türk kahvesi içip birbirimize fal bakabiliyoruz.

3. Kadın dırdırına mütemadiyen tahammül etmek zorunda değilim.

4. Kavga anında "ben bayanım" diyerek sıvışabiliyorum.

5. Minübüste cam kenarı ve ön sıralarda yer bulma şansım çok fazla.

6. Evleneceğim zaman bir sürü kıymetli mücevherim olacak.

7. Çocuğum olacağı zaman gecenin bir vakti elin adamını uzak diyarlara hurma almaya gönderecek kadar zalim olabilirim.

8. Aileme canım istediğinde kapris yapabiliyorum.

9. Otostop çekme anında karşımda durmayacak araba tanımıyorum.

10.İstediğim zaman istediğim yerde salya sümük ağlayabiliyorum.

11.Bu yaz sıcağında üfür üfür elbiseler giyebiliyorum.

12.Cat-walk yürüdüğümde kimse bana garip garip bakmıyor. Yadırganmıyorum.

13.Aşkın, kadın halini de erkek halini de yaşayabiliyorum.

Bunları niçin yazdım?


Tabii ki
canelcin beni mimleme centilmenliğini gösterdiği için. Teşekkür ederim Can. Aslında kadın olmak için sebeplerimin yanında kadın olmamak için olan sebeplerim çok daha fazladır :)

3 yorum:

Can dedi ki...

Rica ederim.

Listeye baktım da kadın olmak da fena değilmiş hani :)

Ben bu aşerme olayını kadınların erkekleri kandırdıkları bir olay olarak düşünüyorum. Artık öyle bir kazınmış ki erkeklerin kafasına, gecenin 3 ünde hamile kadına Vefa Bozası alınmazsa kadın çocuğu doğurmayacak sanki! İnsaflı olun, hiç olmazsa köşedeki bakkaldan çokomel isteyin!

Diyelim bozayı almadınız, sabah baktınız karnı burnunda eşinizin karnı yok. Bozayı almadınız diye bebek gitmiş! :) Erkekler yemeyin bu numarayı, sizi kandırıyorlar!!!

Biz erkekler ne kadar saf ve temiziz ya! :D

Burcu SezeR dedi ki...

Sevgili Can, umarım bir gün eşin vefa bozası istemez. Sabah eşin çocuğu doğurmaz fakat çocuk dünyaya geldiğinde alnının ortasında haripotır gibi bir iz çıkar. zoom yaptığında da "vefa heryerde" yazısını okuyabilirsin :D

:)

Hoş! parayı kırarsın telif hakkıdır ,reklamdır :)

İyi fikir yahu :D

can dedi ki...

O yüzden Vefa'ya taşınayım diyorum zaten :) Taa Gebze'den Vefa'ya git gel oho ooo... Ben dönene kadar bebeğin dişi bile çıkar! :D

O yüzden yer yurt bilmeyen bir kızla evleneyim diyorum! O zaman hayalimdeki gibi, köşedeki bakkaldan çokomel almakla paçayı kurtarabilirim! ehehe.