17 Ağustos 2007 Cuma

Onlar Erdi Muradına...

...Meraklanma ben hala buralardayım :)

Bu gece çok cici bir düğüne davetliydim.

Meral-Fatih çiftinin o en anlamlı gününde yalnız bırakmayarak varlığımla ışık saçtım kendilerine. Çok fazla mutlu olsunlar istiyorum. Ne güzel bir şey düğün, gelin, gelinlik, damat falan...

Bunlar iyi hoş da; insan böyle bir kararı verirken nasıl bu kadar cesur olabiliyor? Bana göre cesaret gerektiren bir durum. Bir ömrü beraber geçirmek için yola çıkıyorsunuz, aynı cepheye gider gibi... Birisi kaza kurşununa hedef olabilir.

Çok uzattım yine değil mi? Demem şu ki; cidden zor bir iş. Evlenmek değil tabii ki, evlenmeye karar vermek!






Berna'nın eşi Özgür araba satarken bu güzel düğüne iki bayan katıldık. Berna ve ben, bir ara dans etmeyi düşündük :) Zaten ben bu dans etmeme durumunu anlayamıyorum. Karşılıklı iki hemcins çiftetelli oynayabilirken neden dans edemezler ki? İlginç doğrusu :)


Bir gün kendime bana tahammül edebilkecek bir karşı cins bulursam gelin ve damattan önce çıkıp dans etmezsem ne olayım bak buraya yazdım.


Zaten ben ezelden çok meraklıyım böyle şeylere çooook :S

Hiç yorum yok: