30 Kasım 2007 Cuma

Çarpık Zaman

Herşeyin anlamını yitirdiği bir dönem bu. Diğerlerinin çarpık ve sahte haraketlerine inat ben üşüyorsam üşüyorumdur. Sevmiyorsam sevmiyorumdur. Yalana dolana gerek yok. Çünkü dışarıdan bakıldığında cidden komik gözüküyor.

Annem Lost'u keşfettiğinden bu yana sadece 4 gün geçti. Sabah akşam Lost izliyoruz onunla. Tepkilerini izlemek gerçekten çok eğlenceli. 40 yaş üstü kişilerde kalp çarpıntısı yapabilecek kadar heyecan veriyormuş bu dizi, bunu gördüm. Lost'ta ağlayanını ise ilk kez gördüm. Anladım ki 4. sezon bölümleri iki kat eğlenceli olacak benim için.

2 yorum:

Eda Demirel Suner dedi ki...

lostu sevmeyen tek ben kaldım galiba :) 2010 da bitcekmiş nasıl dayancaksınız ayol hem sen o zamana evlenmiş bir hatun olcen eve bakmaktan izleyemiycen gel vazgeç bu sevdadan hazırlık yap gıı anladın sen onu :) bak allah söyletti

Burcu SezeR dedi ki...

Sen oturup benimle izlesen herhalde bir hafta evden çıkmadan izletirim 3 sezonu sana :)
Bu arada nerden ne şekilde vuracağını çok iyi biliyorsun Eda. Seferber olduk :)