17 Kasım 2007 Cumartesi

Gün


Berbat bir Cuma gecesinden sonra güzel bir Cumartesi sabahı. Şöyle bir kontrol ettim kendimi; bir haftadır devam eden öfke nöbetlerim biraz durulmuş gibi. Tabii saat 16:00'dan sonra buna daha bir net karar verebilirim.

Dün gece 0300'a kadar Avrupa Yakası'nı izledim ve bir hayli güldüm. Ekşi Sözlük'te "Bir işkence tipi olarak Burhan Altıntop" adında başlık açmayı düşünüyorum. (Artık yazarım ya o bakımdan; keh keh keh)


Facebook'ta istemediğiniz kişileri engelleyebiliyormuşsunuz. Kurcalarken farkettim. Ayrıca arkadaş listenizdeki samimi olmadığınız kişilerin özel bölümleri görmesini de engelleyebiliyormuşsunuz. Bu da süper bir olay.

Yeni aldığım uzun kolluklarıma ofisteki kızlar güldüler. Ben de onlara güldüm. Gülüştük öyle. Eylemlerim devame decek.


Ofiste konuşmadığım, hatta görmek istemediğim tam 8 kişi var. Güzel bir rakam.


Rüyamda kendisini klonlayarak çalışma saatini 4'e indiren bir adam gördüm. Mantıklı geldi bana.


* Uykusuz yazarı Uğur Gürsoy'un Fırat tiplemesinin hayranıyım. Tam sayfa çizmesini umut ediyorum. Hatta emrediyorum. (karikatür 14 Kasım ekinden alınmıştır. üstüne tıklayıp büyütünüz)

Kredi kartı extrem şaka gibi. Hep birlikte kahkaha atıyoruz.


2 yorum:

Eda Demirel Suner dedi ki...

Kızım ben senin maillerine hastayım hep güldürüyorsun beni zaten bu arada o özel erkeğe teşekkürler benim kafadatrımı mutlu etsin :)

Phateeh dedi ki...

hayatta herşeye gülüyoruz ve gerekirse güldürüyoruz da karşımızdakileri. ne güzel beaa. yoksa çekilmez olurdu böyle hayat dimi ama .. :)