10 Eylül 2007 Pazartesi

Les Serment Des Limbes

"Ne mutlu acı çekenlere: Göklerin krallığı onlara ait"

Gün içerisinde, kendi kendime verdiğim yeminimi bozarken ben aynanın karşısında...
Sallana sallana dolanıp büyük bir alışveriş merkezinde, hamburger yerken ben...
Gördüm beklediğim kitabı...

Şeytan Yemini...

Kıydım 25 YTL'me... Benim oldu... Grange'in önceki diğer tüm kitapları onu görünce sevindiler... İlk sayfalarından da anladığım üzere aynı üslubla yazılmış, heyecanlı ve bol soru işaretleri barındıran, Kızıl Nehirler, Leyleklerin Uçuşu, Kirli Kan gibi yine kıpkırmızı bir kapağa sahip Ağustos 2007 doğumlu kitabı.


www.kitapyurdu.com'dan satın al www.kitapyurdu.com'dan satın al www.kitapyurdu.com'dan satın al www.kitapyurdu.com'dan satın al www.kitapyurdu.com'dan satın al


Bana göre Jean-Christophe Grangé Okunmadan ölünmemesi gereken bir yazardır. Ayrıca karmaşık beyinlere pek bir iyi gelmektedir.

4 yorum:

Eda Demirel Suner dedi ki...

Tam bugün Ümit bir kitap yazmıştı elimde Grange var dedim bu kadar olur Burcu'm Siyah Kan süperr tavsiye ederim Şeytan Yeminide son kitabı belki onu da alırım.Aa kurtlar İmparatorluğuda güzeldi.Leyleklerin Uçuşu da tabii ki.

Burcu SezeR dedi ki...

Hepsi bende mevcut Eda'cım. Süper kafa yapıyo Grangé :)

pinkmoon dedi ki...

bayılıyorum Grangé'e.. blogunu gezerken tesadüfen gördüm yeni bi kitap çıkardığını çok tşk ederim bu posttu yazdığın için :) hemen alıp okumayı düşünüyorum bende..

Burcu SezeR dedi ki...

İnan ki çabuk bitmesin diye yavaş yavaş okuyorum :)