26 Mayıs 2007 Cumartesi

Artık Susmak Ve Gitmek İstiyorum

Yakında görünmez olucam...Kemiklerimi saydım bu sabah...Sokakta kazara yere düşsem umursamayıp kıvrılıp uyuyuvericem.. Kaldırımlar...Bir sağa bir sola..Yalpalaya yalpalaya...Zaten güneş de yok..Zaten ben de kısa kollu giydim...Zaten üşümüyorum ki...Zaten süslenip püslenip kahvaltılara da gitmiyorum...Zaten bulutlar da var...Zaten dün gece "Ay" da yoktu...Zaten ben de yoktum. Zaten yatağa yatınca olmayan kokuları duyuyorum..Zaten duvardan Edward Norton bana acıyla bakıyor...Kesişiyoruz sabaha kadar...Yavuz Çetin'le konuşmaktan hala bıkmadım...Odam çok mu pembe ne? Zaten sarışın da değilim...Zaten ingilizce öğretmeni de...Bacak boyum da buraya kadar zaten...Yenildim mi ki?


Çatma kaşlarını Zeus çatma, yemin ederim Herkül'le hiç bir cinsel münasebetim olmadı. Adım "kırmızı orospu" ise bu, benim değil Umay Umay'ın suçudur...Umay Umay ile Küçük İskender neden beraber değiller ki? Zaten ikisi de ölümü görmüşler...Kırmızı bir aynada...Belki de ben çirkin erkek seviyorumdur, sivilceli erkek seviyorumdur, sana ne bundan? Kime ne? Sivilceden çıkan irini bir göz damlası şişesine doldurduysam ve namaz vakitlerinde kalbime damlatıyorsam sana ne bundan? Herkese gülümsüyorum abartıyla...Emin ol ki Heidi değilim...Polyanna'yı annem yazmış olsa da; o da değilim... Demiş miydim? Sarışın da değilim...Olmaya da niyetim yok...


Baksana çevrene...Ne kadar çoklar..Hele ki yaz geliyor normal insanlar için bu sebepledir ki; arılar ne kadar dünyayı terk-i diyar eylemişlerse, yerlerine sahte sarışınları vekaleten bırakmışlar...Görünen köy klavuzunu dipsiz kuyuya atarmış...Sözüm kısaca şu ki; çok sıkıldım...Sanki özledim mi ne biraz da? Yalan söylüyorum..Anladın mı sen bunu?


Bana secde et ulan...

Sert Kal!

5 yorum:

.. dedi ki...

sert kal..

ilk duydduğum andan beri yapmaya çalışıyorum.

kalıcam kalıcaksın kalıcak: sert
biliyorum.

Burcu SezeR dedi ki...

Bunu biliyoruz öyle değil mi Melikecim...Sen de yaşıyorsun ben de ;)

.. dedi ki...

sanırım ben biraz önce başladım sen de hiç istememiştim ama ardımdan geldin.
dert değil.

biten şeyler canımı yakmayalı 7 aydan fazla oluyor.

biliyorum melinda'cım.
öyle işte bildiğin gibi.

Burcu SezeR dedi ki...

Hayat bunun üstüne kurulu değil mi zaten Melikem?
İstemediğin üstüne deveye binip oturur :)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Sert erkek :)