30 Mayıs 2008 Cuma

Derler ki; rüyada kan görüldüğünde bozuluverirmiş tüm ahengi, tabiri... Çöpe dönermiş... -ki ben senebesene rüya çöplüğümde yaşar gidermişim. En son rüyamda dişlerimin döküldüğünü gördüğümde hayatım bataklığa dönmüştü. "Bu kez belime kadar çizmelerimi giydim bekliyorum" diyordum ve bir de baktım elime kan damladı... Ben kanın bana verdiği rahatlıkla üst dişlerimi perde kopçası gibi birbirine bağımlı vaziyette söktüm. Acısız, tasasız... Bundan sonra düştüğünü göreceğim hiçbir dişimi bırakmadım kanın sayesinde... Rüyalarım da ben de dişlerden kurtulduğumuza seviniyoruz.


***


Eskiden köye gittiğimizde annem beni eğlendirmek için gelincik çiçeğinden gelin yapardı... Birazcık elinizde sıkı tuttuğunuzda yırtılırdı yaprakları, kısa süreli bir gelin olurdu anlayacağınız. Bu yıl en çok gelincik çiçeği gördüğüm yıldır.

***

Ayrıca; bu okuduğunuz blog gün ve ay itibari ile tam 1 yıldır bizlerle.

Tebrikler ben...

Ps: Fotoğraf bana aittir.

Hiç yorum yok: