26 Ekim 2007 Cuma

Küfür Etsem Ya Ben, Daha Kolay Olur Anlatması

Kişilere yüklenmiş bazı ünvanlar vardır. Bizlere ilk okuldayken daha öğretilir bu durum. Öğretilmediyse de ailemizde görürüz en azından. Şimdi hatırlamaya çalışın; annemiz bazı komşularının isimlerinin sonuna "hanım" kelimesini ekler. Babamız iş yeri arkadaşlarının isimleri sonuna "hanım" yahut "bey" kelimesini koyar. Saygısını dile getirmek için. Bu görgü kuralı belkide toplumla ilişkilerimizde ki yerimizi belirler. Çevremizdeki kişilere bakış açımızı gösterir. Bir nevi tatlı dildir... Niçin yazıyorum bunları? Hemen altta...


Ofis ortamının olmazsa olmaz bir durumudur nezaket. "rica"! , "rica etmek"!, "ricada bulunmak"! En öküz insanın bile anlayabileceği bir durumdur. "-mısın?", "lütfen", "-rica etsem" en önemli kelimelerdir. Bu kelimeleri kullanmayan kişilerin kibirli yada kompleksli olduklarını düşünüyorum. Ama daha çok kompleksli. Bir diğeri hazımsızlık... Ne oldum delisi de olabilir. Belki de vasıfsızdır doğru kelime. Karakter yetersizliği de başka bir anlatım biçmidir. Ben şahsen acıyorum bu kişilere. Değersiz oluyolar. Elimde silahım olsa ve duvara dizsem bu kişileri hiç acımadan vururum. Gözümü kırpmam. 1'e 10 hesabı yani ... On adet kişiliksiz dallamaya karşılık bir adet insan gibi insan ölmeli bu dünyada. Böyle düşünüyorum ve düşüncemin değiştirilebileceğini düşünmüyorum. Hani derler ya yaşamayan bilemez diye. Bu işte.... Dünyada ve özellikle çevremde toplamayı başarıyorum aptalları. Bir köy kurabilirim onlarla. Mahallenin delisi olarak seçim yapmam için bir referandum düzenlemem gerekebilir. Ama değer. En azından köyden çıkma yasağı koyarak vatanıma milletime sektörüme hayırlı bir evlat olabilirim.


Bunları yazdıktan sonra durup, belki de 1500. kez "yaaaa sabır" çekiyorum. Diyorum ki; "az kaldı Burcu, sabret, bitecek bu güldürmece... biliyorum sen sevmezsin böyle pislik durumları, ama olsun büyüyorsun, olgunlaşıyorsun.. En işe yaramaz Tanrı evladını tanıdığın için şanslısın... Az biraz zaman sonra gideceğiz buralardan... "


Giderken söyleyeceğim söz için sabrediyorum... Çok pis hazırlandım çok...

5 yorum:

Sabahnur dedi ki...

o gunu de yazarsın dimi buraya:)

Burcu SezeR dedi ki...

Kısmet..

yengeç dedi ki...

uwww ben korktum valla

Phateeh dedi ki...

insanlar nasıl katil olurların özeti gibi olmuş . Ama sen bir lafla bile öldürebilirsin karşındakini ve o günü ben de bilmek istiyorum :)

Eda Demirel Suner dedi ki...

amma kızdırmışlar seni ya. aklıma geldi bak dinle. ben tebde kredilerde gmde 5 sene çalıştım ya o zamanlar ben yetkiliyken benle aynı ünvanda ama boğaziçili olduğu için kendini bir bok sanan bir çocuk vardı. yarası derindi teklif etti hatta ben sallamadaım hatta o dönem ömi de tebdeydi oda yazıyordu :) oyum ömime oldu tabii

neyse bu bizim bok asıldı baktı yüz yok bu sefer sinir etmeye başladı. Bankaları bilirsin sıkıcı yerlerdir

Bende masama 2 lepistes 2 su kaplumbağası aldım yöneticim çok şeker bir adamdı ee biliyor beni kaç bayan genel müdürlük bankada fosforlu kıyafet giyerki adamcağızda kızmadı bana neşemizsin sen derdi.

Neyse olay şu bu bizim bok bir gün bana ne dese beğenirsin 50 kişiyiz gelmiş ağıra bağıra yöneticimize "ya Müfit bey Eda'da burayı hayvanat bahçesine çevirdi olmaz ama" dedi

Müfit beyde canım ya "Olum sana ne oluyor yönetisiyim ben karışmıyorum" dedi

Kızım allah vergisi acayip laf sokarım ben :) ne desem beğenirsin

"Kıskanma Haluk'cum seni de besleriz" dedim :) nasıl ama tam kapak değil mi...

Dilerim ssenin bokada güzelce laf sokma şansın olur gıııı :))