26 Eylül 2008 Cuma

Külliyen Sağlık Saçmalığı

Bugün saat 11:10'da muayene olmak için Kocaeli Cevat Çetin sağlık ocağına gittim. Ayakta kayıt için sıra bekledim. Önümde 9-10 kişi varken ve saat 11:27 iken veznede duran bayan saat 13:30'a kadar doktorların hasta kabul etmeyecekleri bilgisini verdi. Yani ben doktorların 2 saat öğle tatili yapacakları sonucunu çıkarttım bu durumdan. O anda sıradan isyan homurtuları yükseldi. Bir sağlık kuruluşunda olmaması gereken bir durum bu. Külliyen saçmalık yani. Bunun üstüne ben de tabi duramadım ve söylenmeye başladım. Şikayet edeceğimi ve sağlık ocağına bunun yakışmadığını belirttim. Diğer kişiler sustular ve bu durumu kabullendiler. Sırada bulunan adamın bir tanesi çocuğunu okuldan izin alarak getirdiğini ve öğlen okuluna dönmesi gerektiğini belirtti ve vezne hanım da; "onu okul ile görüşeceksiniz" gibi sorumsuzca bir yanıt verdi. Merak ettim acaba bu bayan kaç kişiyi zor durumda bıraktı? Baba işyerinde izin almış gitmiş çocuğun okulundan da izin almış belki de öğle tatilini bu hususta harcayarak ilaç yazdırmaya gelmiş ve böyle bir cevapla karşılaşıyor. Bunun yanında kollarında yeni doğmuş bir bebekle kan aldırmak için gelen bir kadına "kan alımını bayramdan sonra yapıyoruz" cevabı dumur denizlerinde yüzmeme sebep oldu. Sonuç olarak; Allah kimseyi kimseye muhtaç bırakmasın hele ki ülkemin doktorlarına asla muhtaç bırakmasın. Merak ediyorum acil bir hasta gelmek zorunda kalsaydı ona da "13:30'da gelin" mi diyeceklerdi? Hangi sağlık ocağı saat 11:30'da öğle molasına çıkıyor? Yanlışım varsa düzeltin rica ederim.

Sonuç olarak kırk yılın başında gittiğim sağlık mekanından ilaç yazdırmaktan vazgeçerek evime döndüm.

Allah kimseyi doktor eline bırakmasın. Genelleme yaptım farkındayım. Üstüne alınması gerekenlerin mekanı belirtilmiştir.

1 yorum:

Craft Woman dedi ki...

Amin valla bela ya saatlerini veriyorsun hatta devlet hastanesine Allah kimseyi düşürmesin.