21 Nisan 2008 Pazartesi

Başakçım yazmış kitaplarla ilgili bana da yaz demiş... Ne yazmam gerektiğini ben anlamadım.. O da anlamamış zaten fakat ben kopya çekip onun gibi bana anlam katan kitapları yazıveriyim :)
1- Yaşımın 10 olması sebebiyle babamın bana dilinin ağır geleceğine inandığı ve benim inat edip bir günde bitirdiğim; Uğur Mumcu'nun Sakıncalı Piyade'si
2- Beni şaşırtmayı en iyi başaran; Jean Christophe Grangé - Tüm kitapları
3- Şiir okumaya olan tahammülsüzlüğümü yenen; Küçük İskender'in Periler Ölürken Özür diler'i...
" ah ulan tanrı! sensin bu isyanın nedeni!
sen davranıp sökmeden yerinden
bak ne diyorum, sen davranıp sökmeden yerinden
ben koparıp kendim fırlatıyorum sana taş yerine
yeryüzünden
bu lüzumsuz kellemi!"
4- Bu dünyanın en heycanlandırıp eğlendiren yazarı ise şüphesiz ki; J.K.Rowling'in Harry Potter serisidir.
Daha çok var fakat iş de var ;) Sağol Başakçımçımçım...

Hiç yorum yok: