19 Şubat 2015 Perşembe

Hakkımdaki En Fantastik Yazı

Ama Fince =)))


 
Minun siskoni, Burcu, joka on joskus ystäväni, joskus äitini mutta aina lähin ihminen minulle elämässäni, on nuori ja rohkea nainen. Hän on 33-vuotias mutta hänen elämänkokemus on ehkä kuin 50-vuotiaalla. Hän on tärkein ihminen minulle.

Me tapasimme ensimmäistä kertaa kun minä olin syntynyt 7. elokuuta 1989. Hän oli 8 vuotta vanha ja hän meikkasi ja halusi näyttää kauniita. Me kasvoimme yhdessä. Kun minä olin pieni tyttö, me leikimme yhdessä. Kun me vanhenemme, me jaamme kaikki meidän elämästä. Minä kerron hänelle kaikki asiat joita minä en voi kertoa minun vanhemmille. Hän voi myös jakaa minun kanssa kaikki asiat joita hän ei halua kertoa minun vanhemmille.
 
Hän on aina avulias, huumorintajuinen ja ymmärtäväinen sisko, joka ajattelee ja tukee minua ennen itseänsä. Hän on tosi rohkea ja ratkaisee kaikki ongelmat. Hän on minun idoli.

Nykyään hän asuu minun kotikaupungissa ja hän työskentelee xxx yrityksessä. Hän rakastaa shoppailua ja vaatteiden ostamista sekä kodin sisustusta viikonloppuisin. Ikea on hänen suosikkikauppansa. Hän rakastaa myös lukemista. Hän tietää paljon kaikesta. Hän lukee paljon kirjoja, tietää paljon politiikasta. Hänen elämänfilosofiansa on vaikka sinä menetät kaiken, sinun voit syntyä uudestaan sinun tuhkasta niin kuin feeniks-lintu. 

Ajattelen että hän merkitsee paljon minulle. Vaikka hän on Turkissa nyt, me olemme kuitenkin yhdessä.


by EzGi

 

Hiç yorum yok: